MAYA 💖

 Ja, vi vÀntar ju en liten som snart Àr hÀr med oss! Den hÀr graviditeten bara rusar ivÀg, jag har knappt förstÄtt att jag Àr gravid och nu har vi snart den lilla hÀr hos oss. IgÄr gick jag ju in i vecka 30(!!!) Tiden gÄr lÀskigt fort och gjort sen dag 1, Àven om de dÄ var vÀldigt osÀkert i början pga en blödning jag Äkte pÄ. 
Men i juni fick vi bekrĂ€ftat genom tidigt ultraljud att de visst fanns en liten i magen med ett tickande hjĂ€rta. 💖
 
 
Och den 27 september var de Àntligen dags för de stora ultraljudet, dÄ var jag i vecka 21 och fick se och höra att allt var bra med lillan igen. Vi fick ocksÄ reda pÄ att det Àven denna gÄng Àr en liten flicka, som redan fÄtt namnet
- Maya 💖
 
 
Stolta tjejer som snart Àr storasystrar 
Dom bĂ€sta man kan ha 💕
 
Annars dÄ? Gick som sagt in i vecka 30 igÄr och tiden gÄr i rasande fort. Jag har dock de mesta redan förberett och klart inför vad som komma skall. Jag fick ju höra redan tidigt att hon ligger vÀldigt lÄngt ner, och de kan betyda att hon kan komma tidigare Àn berÀknat och i en rasande fart, haha. Det Àr vÀl mest de jag Àr orolig för, dÄ Moa och My ocksÄ kom fort, My hann jag ju nÀstan inte in med sÄ frÄgan Àr om vi hinner till BB denna gÄng, haha. De andra om att hon kommer komma för tidigt Àr inget jag tagit pÄ sÄ stort allvar dÄ jag ocksÄ hört de tidigare men gick istÀllet över med bÄda tvÄ. Men vi fÄr vÀl se hur Maya gör, hon kommer ju nÀr hon Àr redo men lite lÀskigt och obehagligt har det ju varit dÄ det ibland kÀnns som en hand eller en fot som snart kommer ut dÀr nere, haha. Ja hon ligger lÄngt ner och gjort sen start, men jag har annars mÄtt finfint förutom att de Àr jobbigt med lÀngre promenader eller tunga lyft, och alla dessa besök till toan för att kissa...... haha. Men har ju ÀndÄ försökt lyssna pÄ BM och tagit det lugnt sÄ hon stannar sÄ lÀnge som möjligt. 
 

HÀr Àr magen i vecka 19 
sen sjönk den.. haha. 
Den Àr inte sÀrskilt stor nu heller och ingen skulle nog tippa pÄ att jag nu idag Àr i vecka 30. Tror magen ser mindre ut för att hon ligger lÄgt men ocksÄ att de sist hos BM tror att hon Àr mindre Àn "normalt" men de fÄr vi veta mer sÀkert 27 december dÄ jag ska in pÄ nytt ultraljud igen. 
Jag har ju dessutom bara gÄtt upp ca 3kg, kanske 4 nu, jag vet inte helt sÀkert men fÄr se 1 december pÄ nÀsta besök hos BM. DÀremot Àr det ju en liten vilding i magen som sparkar och verkar ha de gott och sÄ lÀnge hon fortsÀtter sÄ sÄ Àr iaf inte jag ett dugg orolig för henne. 


Vi lĂ€ngtar efter lilla Du...... 💓
 
 
 
0 kommentarer