Aj aj

Både idag och igår har vi kört massa grejer från Norrtälje till Vätö, tömt mormors förråd i Norrtälje och kört grejerna till hennes hus, spring i massa affärer och små fix här och där. Ja dagarna har gått fort. Eller hela helgen snarare, har gått i raketfart. 
Igår träffade vi dessutom på morfar och Sally, så vi alla åkte till Robin och Linda på fika. :-)
 
Igår for även My ner från soffan och med skallen rakt ner i glasbordet. Lilla oturstjejen , eller bara klantig. Jag vet inte vilket, men de är typ alltid något. Haha, stackars lilla älskling! 
Tur mormor var hemma och kunde ta hand om blod och sår, själv hade jag fått panik och typ kört henne till akuten. De va inte så stort med djupt, så jag trodde de behövdes sy men istället lyckades mormor tejpa ihop det. Hon är mer van från de att jag och bröderna var små, haha. 
 
 
Nu ihoptejpad , blir nog bra och fint till slut.. 
Lilla älskade unge, nu får du sluta slå dig !!
 
 
Men efter en skvätt tårar kom glada tjejen tillbaka igen 💖
 
Man blir ju så orolig när ens små älsklingar slår sig.....
Älskade barn 💕
 
Nu ska jag hjälpa My i duschen, storbarnet har redan duschat. Rena och fina till dagis i morgon.... 
Sen väntar god middag, kött med gratäng och fyllda champinjoner innan bingolotto med Frank! 
0 kommentarer