Shoppingresa

Hade varken ork eller tid att blogga under tiden vi var borta, men nu är vi hemma igen. Eller ja, vi var väl hemma redan strax före ett tiden idag. Idag fick man känna på hur det var att köra i spöregn, enda från Norrköping och hem. Lite obehagligt var det väl till en början, men sen gick det finfint igen. Snacka om att jag har fått köra under dessa dagar, bra träning! Det har gått jättebra! Nu måste jag bara ta itu med teorin också, när jag nu ska få tid och ork till det men det är väl bara kämpa på, sen ska jag ta det där jävla kortet. Taaaaaaagga!
 
Hur som, sist jag uppdaterade var vi på Ärla slott. När vi vaknade var tanken att ha en heldag på Parken Zoo den dagen, det var dock dåligt väder och det visade sig även att jag hade smittat dotra med min förkylning så planerna blev snabbt inställda. Vi drog istället vidare till Örebro, där spenderade vi några timmar på ett köpcentrum innan vi for vidare till Göteborg för att få oss lite sömn, på morgonen därpå hade vi bara tio mil kvar till Ullared. Shoppade bort några timmar där, men besöket blev en besvikelse, hittade kanske.. Max fem plagg till lillan? Hade hoppats på att göra en massa fynd men men... Vidare därifrån till Norrköping blev det i alla fall, där hann vi också med lite shopping på stan.

Ja... Eskilstuna, Örebro, Göteborg, Ullared, Norrköping. Bra jobbat på tre dagar va? ;) Resan blev en riktig shoppingresa och mysigt har vi haft, fast nu är det skönt att vara hemma igen! Så är det ju förstås alltid när man har varit bortrest :) Saknar mitt lilla monster Roxy, hon har dock haft det jättebra med Jocke under tiden, imorgon kommer dom hit!! Läääängtar!
 
Glömde ju kameran hemma så har knappt några bilder att bjuda på,
här kommer i alla fall några;


Sjuk men nöjd sessa med sin nya bebis, säg hello till Olle!

Nu kom Tobbe hit, även Morsi stannar ju kvar över natten så nu ska vi strax brassa igång middagen och sen blir det bara slapp i soffan... Hörs när vi hörs, PUUUSS!
0 kommentarer